Ludoteca d’estiu

Per formar part de Languages Playroom és essencial tenir imaginació, creativitat i moltes ganes de treballar en equip. Al llarg de l’estiu, durem a terme diferents projectes temàtics amb una via comuna: la immersió lingüística total. Aquests projectes els complementarem a través d’activitats divertides i de tot tipus.

Dates Ludoteca estiu 2019:

• Setmana 25 – 29 juny
  • Juliol
  • Agost
  • Setmana 2-7 setembre

Ubicació:

COQUI MAR

Coqui Mar és un petit parc d’atraccions destinat a infants de totes les edats amb diferents zones lúdiques: castells inflables, tobogans, piscina de boles, llits elàstics, etc. És un espai ideal per garantir la diversió dels nens i les nenes de 3 fins a 13 anys. A més a més, disposa d’una zona de bar cafeteria pels familiars a l’hora de la sortida.

Cal esmentar que aquest recinte és d’ús exclusiu pels alumnes de la ludoteca Languages Playroom Estiu de Dinàmica 3.

A banda de realitzar tot tipus d’activitats de lleure i lúdiques, també dedicarem unes hores concretes al dia a realitzar les activitats adients per a l’aprenentatge de la llengua escollida: anglès o francès, a través del quadernet d’activitats.

Horaris de dilluns a dissabte:

• Servei gratuït d’acollida 8.00 h – 9.30 h
  • Activitats 9.30 h – 12.30 h
  • Sortida migdia: 13.00 h
  • Dinar càtering 13.00 h – 14.00 h
  • Activitats 14.30 h – 15.30 h
  • Sortida 15.30 h -16.00 h

Vine a la nostra Ludoteca a jugar i a aprendre anglès o francès!
Trobaràs nens i nenes amb qui compartir un espai ple de jocs i activitats, així com tallers i celebracions!

T’esperem a la ludoteca per passar una bona estona amb nosaltres!