Ludoteca

Des de Dinàmica 3 oferim l’espai ludoteca Languages Playroom com un lloc destinat a realitzar activitats lúdiques i a desenvolupar les capacitats dels infants a través de l’aprenentatge d’un idioma: anglès o francès. Es tracta d’un espai molt participatiu en el qual practiquem l’anglès i el francès d’una manera diferent, creant, imaginant i compartint.

Vine a la nostra Ludoteca a jugar i a aprendre anglès o francès!
Trobaràs nens i nenes amb qui compartir un espai ple de jocs i activitats, així com tallers i celebracions!

T’esperem a la ludoteca per passar una bona estona amb nosaltres!

La nostra principal finalitat és lúdica, socioeducativa, cultural i inclusiva. L’objectiu principal de la ludoteca Languages Playroom és la de posar en pràctica una metodologia que garanteixi el dret de l’infant al joc, el seu desenvolupament integral i l’aprenentatge de la llengua escollida.

Per fer-ho possible de la manera més amena i lúdica, les nostres activitats estan planificades amb un fil conductor comú a través d’activitats, tallers, jocs, dinàmiques grupals, exposicions, etc. A més a més, els nens i les nenes que formin part de la ludoteca també tindran un espai adient on treballarem el quadernet de la llengua escollida. Els nostres professors i professores faran un seguiment de la interactuació entre els alumnes a través de diferents metodologies que posarem en pràctica, ja que el nostre objectiu principal és la immersió lingüística total.

La nostra ludoteca té uns horaris que varien segons l’època en la qual es troba. Així doncs, la podem distingir entre les següents: