Extraescolars d’anglès

QUÈ ÉS ACTIVITY PACK?

Des de Dinàmica 3 oferim tres packs en anglès a convenir segons el nivell. Donem l’opció de realitzar una prova de nivell de l’idioma per tal d’ajustar-nos al màxim a les necessitats de l’alumne. Les classes seran de 3 o 8 alumnes en grup o classes individualsA continuació, s’explica detalladament en què consisteix cada pack.

Basic Activity Pack

Consisteix a realitzar 2 hores setmanals durant dos dies diferents.

Les activitats estaran basades en:

Medium Activity Pack

Consisteix a realitzar 3 hores setmanals durant dies diferents.

Les activitats estaran basades en:

• Activities

Intensive Activity Pack

Consisteix a realitzar 4 hores setmanals durant dies diferents.

Les activitats estaran basades en:

• Activities
  • Introducció al Cambridge mitjançant prova de nivell

UNA DOBLE VIA

Oferim l’opció d’una doble via per a aquells alumnes interessats a presentar-se a un examen oficial de Cambridge del nivell corresponent:

• Realitzar l’examen a la seu oficial de la Universitat de Girona (UdG) o bé a l’escola Dinàmica 3.
  • Dur a terme una estada o acollida amb alumnes d’Anglaterra. Per aquesta segona opció hi ha tres opcions:
    • Estada a Plymouth (Anglaterra).
      A partir d’una setmana per a alumnes majors de 12 anys. L’alumne viatjarà a Anglaterra allotjant-se amb una família escollida per l’escola Suzzane Sparrow Language School de Plymouth que serà l’encarregada de realitzar una sèrie d’activitats i les classes diàries programades. Dinàmica 3 s’encarregarà de realitzar un seguiment diari de l’alumnat i de la família corresponent.
    • Acollida d’alumnes d’Anglaterra (“Brotherhood”).
      L’objectiu principal de l’acollida amb alumnes d’Anglaterra o Brotherhood és el de donar als alumnes una sèrie de responsabilitats a l’hora d’introduir l’ús del nou idioma a la seva vida quotidiana, tot aprenent amb més profunditat la llengua a través d’una immersió lingüística total. Per dur a terme l’acollida cal escollir una de les dues opcions següents:

• Els dos alumnes han d’assistir a la nostra Ludoteca Playroom Estiu de matins (Coqui Mar).
      • Assistir cinc dies a la setmana a Dinàmica 3 durant dues hores per treballar castellà i anglès.